.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاري 1000 يادواره شهدا در مازندران

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه كربلا مازندران از برگزاري يك‌هزار يادواره شهدا در مازندران خبر داد.

حجت‌الاسلام مختار نظري مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه كربلاي مازندران صبح امروز در جمع مسئولان سياسي سپاه ناحيه نور گفت: دشمن با جنگ نرم درصدد ايجاد تزلزل در اعتقادات ديني مردم است.
نظري با بيان اينكه حملات دشمن به پايان نرسيده و جنگ تمام نشده است، تصريح كرد: ماهيت يكي است ولي تاكتيك عوض شده و دشمن اعتقادات و ارزش‌ها را هدف گرفته است و اين محدود به نقطه خاص نيست.
وي افزود: دشمن دين مردم را نشانه رفته چيزي كه ما با آن در جنگ سرد پيروز شديم و امروز دشمن با آن عليه ما قيام كرده و با ايجاد شك و تزلزل درپي انحراف و دوري مردم از ارزش‌هاست، همان چيزي كه به خاطرش جنگيد و خون داد.

*دستگاه‌هاي فرهنگي بايد بيشتر تلاش كنند
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه كربلا مازندران گفت: حوزه‌هاي علميه، دانشگاه‌ها و عناصر فرهنگي جامعه از پيشگامان مبارزه با جبهه جنگ نرم هستند.
نظري خاطرنشان كرد: بحث‌هاي انحرافي كه نشر پيدا كرد از جمله ولايت فقيه ساخته افكار انسان‌هاست و نبايد در قانون اساسي باشد، حجاب ريشه در تعصب دارد و تعصب ريشه در جهالت، از جمله بحث‌هاي انحرافي بود كه اعتقادات و باورهاي ديني و اصل ولايت فقيه را زير سؤال برده و تشكيك ايجاد و اذهان را متزلزل كنند.
وي افزود: افرادي همچون سروش ماموريت پيدا كردند تا در دانشگاه‌ها رخنه و مردم و دانشجويان را از مسير دين خارج كنند و مقابله با اين افكار پوچ سلاح خودش را مي‌خواهد و با سخت‌افزار نمي‌شود مبارزه كرد.
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه كربلا مازندران حوزه‌هاي علميه، دانشگاه‌ها و عناصر فرهنگي جامعه را پيشگامان اين جبهه ذكر كرد و گفت: اينان بايد با شناخت ميداني، هدف و عرصه و ابزار دشمن، طرح و كار مقابله متناسب را ارائه و انجام دهند.

*برگزاري 1000 يادواره شهيد در سال گذشته
حجت‌الاسلام نظري در ادامه از برگزاري يك‌هزار يادواره شهدا در استان خبر داد و گفت: ما به شهدا بيش از همه مديون هستيم زيرا آنان از باارزش‌ترين داشته خود كه همان جان شيرين است، گذشتند تا ارزش‌ها حفظ شود و اين با حمايت‌هاي مادي انجام شده قابل مقايسه نيست زيرا اينان سينه خود را آماج گلوله كردند.
وي افزود: برگزاري يادواره‌‌ها گرچه بسيار ستودني است اما قبل از برگزاري يادواره الگو قرار دادن شهدا ضروري است و بايد با توجه بيشتر الگوهاي رفتاري ما شهدا باشند، حجاب سفارش همه شهدا بود، زيبنده نيست كه خانواده‌هاي مذهبي ما هم فرزندانشان در اماكن عمومي و دانشگاه‌ها حجاب را سبك بشمرند و كم‌توجهي كنند.
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه كربلا مازندران تصريح كرد: ولايتمداري و دفاع از ارزش‌ها از واژگاني بود كه در وصيتنامه‌هاي همه شهدا مكرر بيان شده و ما براي الگوي رفتاري بايد ولايتمدار باشيم و گوش به فرمان رهبر در حفظ ارزش‌هاي نظام و انقلاب بي‌وقفه تلاش كنيم./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.